ORGANIZACE ŠKOLNÍHO ROKU
Organizace školního roku v základních školách, středních školách, základních uměleckých školách a konzervatořích
Uzavření mateřské školy je plánované na období
vánočních svátků a letní prázdniny,
termíny budou upřesněny v průběhu školního roku,
informováni budete prostřednictvím
aplikace LYFLE.
Mateřská škola je také uzavřena v období všech státních svátků.
vánočních svátků a letní prázdniny,
termíny budou upřesněny v průběhu školního roku,
informováni budete prostřednictvím
aplikace LYFLE.
Mateřská škola je také uzavřena v období všech státních svátků.
Orientační časy provozu MŠ
- 6:30 - 8:00 - příchod dětí do mateřské školy, předávání dětí pedagogickým pracovnicím do třídy, volně spontánní zájmové aktivity
- 8:00 - 8:30 - činnosti řízené učitelkou, spontánní hra – k řízeným činnostem je využívána školní zahrada a okolí mateřské školy
- 8:30 – 9:00 - osobní hygiena, dopolední svačina, osobní hygiena, příprava na pobyt venku
- 9:00 - 11:30 - výchovně vzdělávací činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky, práce s integrovanými dětmi, řízené aktivity, pobyt na školní zahradě, vycházky do okolí, případně náhradní činnost. K řízeným činnostem je využívána školní zahrada a okolí mateřské školy. Při nepříznivém počasí je využíván nový prostor určený k tělovýchovným aktivitám dětí a zároveň k nabízeným kroužkům, které probíhají v odpoledních hodinách.
- 11:30 – 12:00 - osobní hygiena, oběd (třída Myšky 11:30 – 12:00, třída Krtečci 11:30 – 12:00, v případě nízkého počtu dětí třídy spojeny)
- 12:00 –14:00- osobní hygiena, příprava k odpočinku, odchod dětí po obědě, spánek a odpočinek dětí respektující rozdílné potřeby dětí, individuální práce s dětmi s nižší potřebou spánku
- 12:00 - 12:30 hodin vyzvednávání dětí po obědě
- 14:00 – 14:30 – osobní hygiena, příprava na odpolední svačinu
- 14:30 – 16:00 – odpolední svačina, volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí probíhají na školní zahradě mateřské školy, rozcházení dětí, předávání dětí zákonným zástupcům
- Pružný denní řád umožňuje reagovat na individuální potřeby dětí, plánování činností vychází ze zájmu a potřeb dětí.